بند عینک فلزی دخترانه ; قیمت بند عینک فلزی دخترانه | جدیدترین مدل بند عینک فلزی دخترانه 2023

بند عینک فلزی دخترانه ; قیمت بند عینک فلزی دخترانه | جدیدترین مدل بند عینک فلزی دخترانه 2023

بند عینک فلزی دخترانه ; قیمت بند عینک فلزی دخترانه | جدیدترین مدل بند عینک فلزی دخترانه 2023

به بندهایی که به عینک طبی یا آفتابی متصل می شوند و عینک را روی صورت و یا دور گردن نگاه می دارد «بند عینک» گفته می شود، هدف اصلی طراحی و ساخت بند عینک این است تا افرادی که مشغله فکری زیادی دارند و یا ساعت های زیادی و در پارت های مختلف مجبور به استفاده از عینک هستند، همواره عینکشان را نزدیک خود داشته باشند. ما در ادامه این مقاله از وبسایت ایگلسی، زیباترین مدل های بند عینک دخترانه را به شما معرفی  خواهیم کرد.

 

بند عینک دخترانه

بند عینک دخترانه فانتزی علاوه بر جلوه بخشیدن به عینک طبی یا عینک آفتابی یک وسیله کاربردی نیز به‌شمار می‌آید. افرادی که مشغله زیاد دارند، حواسشان پرت است یا تحرک زیادی دارند با کمک بندعینک می‌توانند از عینک خود محافظت کنند و همیشه آن را همراه داشته باشند. بند عینک شاید تا همین چند سال پیش فقط وسیله‌ای برای مراقبت از عینک بود.

 

معرفی بند عینک دخترانه جدید و جذاب

 

بند عینک دخترانه بندعینک مدل زنجیری بافته شده نقره‌ای

این مدل از بند عینک دخترانه جدید ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد حساسیت می‌باشد و به صورت قلابدار به دسته‌ی عینک وصل می‌شود. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی می‌باشد. ساده بودن بند عینک و رنگ نقره ای و طلایی آن مناسب با همه‌ی سلیقه‌ها‌می‌باشد و با اکسسوری‌های مختلف می توان هماهنگ نمود.

 

بندعینک مدل زنجیری بافته شده نقره‌ای

 

بند عینک دخترانه شیک

مدل بند عینک دخترانه بندعینک مدل زنجیری نقره‌ای - مروارید سفید

این مدل بند عینک دخترانه ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد حساسیت می‌باشد. زنجیر آن رنگ نقره‌ای دارد و با مروارید سفید  تزیین شده است. پیشنهاد خوب است برای افرادی که به اکسسوری مرواریدی علاقمند هستند. استفاده از مروارید نشان دهنده ی پاکی، سادگی و صاف بودن روح است. معمولا  افرادی که از مروارید در اکسسوری‌های خود استفاده می‌‌کنند، آدم هایی با شخصیت آرام و روحی صاف و پاک هستند که به راحتی می توان در کنار آنها آرامش را تجربه کرد.

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری نقره‌ای - مروارید سفید

 

بند عینک دخترانه شیک بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک فیروزه‌ای

این مدل از بند عینک دخترانه شیک ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری با کریستال کوچک تهیه شده‌است، ضد حساسیت می‌باشد. کریستال‌های  کوچک به رنگ فیروزه‌ای دارد. مناسب استایل‌های رسمی خانم‌ها و دختران‌ است. رنگ فیروزه‌ای را می‌توان مجموعه‌ای از رنگ‌هایی بین طیف سبز و آبی و رنگی مشابه به سنگ فیروزه است . رنگ فیروزه‌‌ای به دلیل شباهت به سنگ فیروزه که دارد، نمادی از خوش‌یمن بودن است. فیروزه‌ای نزدیک‌ترین رنگ به رنگ آسمان و دریاست و از طرفی نور فیروزه‌ای را نیز  نزدیک‌ترین نور به رنگ آسمان است در بندعینک با کریستال‌های فیروزه‌ای که نور از آن عبور‌ می کند درخشش حذابی ایجاد می‌شود. رنگ فیروزه‌ای سرد‌تر از رنگ سبز است و به همین دلیل آرامشی که از آن ایجاد می‌شود دارای سکون بیشتری است.

 این رنگ از بند عینک دخترانه جدید خستگی را از ذهن می‌زداید و باعث ایجاد نشاط می‌گردد در نتیجه استفاده از رنگ فیروزه‌ای در لباس یا اکسسوری ها در روزهای پر از استرس پیشنهاد عالی می‌باشد. رنگ فیروزه‌ای در زمان خستگی و فشار روانی، روح و جان را انرژی دوباره می‌دهد. همچنین در تصمیم‌گیری و فکر کردن درست به افراد کمک می‌کند و در توسعه مهارت‌های مدیریتی و سازمانی دخیل است، به عنوان یک مدیر و رهبر می‌توانید از بندعینک‌های فیروزه‌ای استفاده‌ کنید.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک فیروزه‌ای

 

بند عینک فلزی ،  بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ زرد

این مدل از بند عینک دخترانه ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری با کریستال بزرگ تهیه شده‌است. بندعینک‌ها زنجیری با کریستال‌های شفاف بزرگ  یکی از محبوبترین ‌مدل بندعینک ‌می‌باشد و یکی از زیور‌آلات بانوان و دختران جوان می‌باشد. کریستال ‌های شفاف و رنگی آن که نور از آن عبور می‌کند و به اوج درخشش می‌رسد. بندعینک‌های زنجیری با کریستال های بزرگ برای همه‌ی سن ها مناسب می‌باشد و پیشنهاد مناسبی برای مادربزرگ‌ها نیز می‌باشد و مناسب هر سنی است.

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ زرد

بند عینک فلزی ، بندعینک مدل زنجیر ریز با طرح الماس

این مدل بند عینک دخترانه ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد حساسیت می‌باشد. نحوه‌ی اتصال آن قلاب‌دار است و برای دسته‌‌ی عینک‌هایی با ضخامت ۳ الی ۱۵ میلی متر مناسب است. آویز الماس نشان مشکی که از دسته‌ی عینک آویزان می‌شود. زنجیر مشکی این محصول را از دیگر زیور‌آلات متمایز می‌کند و افرادی که علاقه‌ای به رنگ های طلایی و نقره‌ای ندارند و از طرفداران این بند می‌باشند. بند عینک دخترانه شیک با همه‌ی لباس‌ها و اکسسوری ها می توان هماهنگ نمود.

Eaglesee-Black-Chain-almas-ayglsy-bndynk73

 

بند عینک فلزی دخترانه شیک بند عینک مدل اسلیم طرح سرخپوستی

بندعینک مدل قلابدار از محصولات ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. در طراحی این محصول سعی‌شده است تا از نقوش هندسی در فرهنگ سرخپوستی استفاده شده است و رنگ قرمز و سرخابی یکی از محبوب ترین رنگ‌ها در نقوش سرخپوستی می‌باشد.

نقوش سرخپوستی از نقش‌مایه‌های ساده و نقوش هندسی تشکیل شده است. سرخپوستان طی ۲۰۰۰ سال گذشته تا به امروز از طرح های رنگارنگ هندسی ساده و خطوط منظم همراه با ریتم استفاده کرده‌اندو بند عینک‌های مدل اسلیم طرح سرخپوستی اقتباسی از آیین و فرهنگ سرخپوستان می‌باشد که آن هم اقتباسی از طبیعت است که به ماجراجویی پرداخته ‌اند. این مدل بندعینک ها مناسب دختران شاد و فعال می باشد و حالت اسپرت بودن ‌آن کمک می‌کند تا با هر سبک و استایل لباسی هماهنگ شود.

 

Eaglesee-بند عینک مدل اسلیم طرح سرخپوستی

 

بند عینک فلزی دخترانه ، بند عینک مدل اسلیم طرح خورشیدی

مدل بند عینک دخترانه مدل قلابدار اسلیم از محصولات ایگِل‌سی از جنس ضد حساسیت تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «قلابدار» می‌باشد. بندعینک طرح خورشیدی یک تنالیته‌ی رنگی زرد و قرمز و بنفش و رنگ های مابین دارد که جذابیت‌ بصری بسیار بالایی به این مدل بندعینک‌ها می‌دهد.

بند عینک مدل اسلیم طرح خورشیدی

بند عینک فلزی دخترانه بند عینک مدل دات کُرد قرمز- مشکی

قیمت بند عینک دخترانه بندعینک‌های طنابی مدل کُرد از محصولات ایگِل‌سی می باشد که در رنگ‌های ساده می‌باشد و رنگ‌بندی‌های متفاوتی دارد. بندعینک‌ دات کرد ۱۲ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. دات کُرد قرمز یکی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز برای دختران جوان و ماجراجو می‌باشد. 

 

Eagleseeبند عینک مدل دات کُرد قرمز- مشکی

 

بند عینک دخترانه اسپرت

عکس بند عینک دخترانه

Eaglesee-بند عینک مدل کشبافت جورابی قرمز

بند عینک خاص دخترانه
 
 
Eaglesee-بند عینک مدل تارتان صورتی

قیمت بند عینک دخترانه

بند عینک دخترانه فانتزی

 

بند عینک مدل پهن طرح‌دار گل‌دار طوسی

این گروه از محصولات  بند عینک پهن از پارچه نئوپرن تهیه شده است که بافت نرم و قابل انعطافی دارد، دارای خاصیت کشسانی کمی می‌باشد و از قسمت پشت دسته‌ی عینک که مواد کشسانی و نگهدارنده از جنس نئوپرن با قابلیت ارتجاعی دارد، متصل می‌گردد. ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد، در قسمت اتصال به دسته عینک از ادامه بند دوخته شده تا مقاومت بالایی در نگهداری دسته عینک داشته باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته متوسط و پهن است و در رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های گوناگون تولید شده است.

 

Eaglesee-بند عینک مدل پهن طرح‌دار گل‌دار طوسی

 

بند عینک مدل پهن طرح‌دار Van Life

این گروه از محصولات  بند عینک پهن از پارچه نئوپرن تهیه شده است که بافت نرم و قابل انعطافی دارد، دارای خاصیت کشسانی کمی می‌باشد و از قسمت پشت دسته‌ی عینک که مواد کشسانی و نگهدارنده از جنس نئوپرن با قابلیت ارتجاعی دارد، متصل می‌گردد.

Eaglesee-بند عینک مدل پهن طرح‌دار Van Life

 

بند عینک دخترانه لاکچری

بندعینک مدل زنجیری مشکی - مروارید مشکی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری مشکی - مروارید مشکی

 

بند عینک دخترانه ،  بندعینک مدل زنجیری بافته شده طلایی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک دخترانه زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری بافته شده طلایی

 

بند عینک دخترانه ،  بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک دخترانه زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

 

بندعینک دخترانه مدل زنجیری با کریستال های کوچک مشکی

این مدل از بند عینک دخترانه محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد.

 

بندعینک دخترانه مدل زنجیری با کریستال های کوچک مشکی

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان