خرید جدید ترین مدل های کمربند مردانه | خرید اینترنتی کمربند مردانه

خرید جدید ترین مدل های کمربند مردانه | خرید اینترنتی کمربند مردانه

خرید جدید ترین مدل های کمربند مردانه | خرید اینترنتی کمربند مردانه

یکی از باورهای غلط عموم افراد در خصوص کمربند این است که: ” کمربند تنها وسیله‌ای برای نگهداشتن شلوار است” . درحالی‌که سال‌هاست کمربندها علاوه بر کارایی اصلی خود، عنصر مهم و تکمیل کننده‌ای در تیپ زنان و مردان محسوب می‌شوند. در واقع انواع کمربند لباس، فارغ از مردانه و زنانه یا رسمی و اسپرت بودنشان، اکسسوری‌های مهمی هستند که هم شلوار یا دامن را روی کمر نگه می‌دارند، هم عناصری برای افزایش جذابیت و تکمیل کردن تیپ افراد هستند. به طور کلی نباید به سبب ساده بودن ساختار کمربند‌ها، آن‌ها را پوشیدنی‌های کوچک و کم اهمیتی دانست.

متأسفانه بیشتر افراد اطلاعات چندانی در مورد این کالا ندارند و وقتی برای خرید کمربند چرم اصل آن می‌روند اغلب ساده‌ترین و دم‌دستی‌ترین مدل خرید کمربند را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل لازم است کمی بیشتر راجع به این اکسسوری حرف بزنیم تا انواع کمربند مردانه و زنانه را بشناسید، مدل‌های مختلف کمربند رسمی و کمربند اسپرت را از یکدیگر تشخیص دهید، شیوه ست کردن کمربند با سایر اجزای تیپ خود را یاد بگیرید و با تکیه بر این اطلاعات بتوانید براساس نیاز و انتظاری که از یک کمربند دارید بهترین و متناسب‌ترین آن را برای خودتان انتخاب کنید.

 

کمربند مردانه چیست؟

یک نوار یا تسمه باریک و انعطاف پذیر از جنس چرم، پلاستیک یا لاستیک می باشد که دور کمر بسته می شود و چند سوراخ، سگک و بند دارد. کمربند به منظور نگه داشتن شلوار یا دیگر البسه به کار می رود. کمربند هم برای خانم ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. شکل و شمایل کمربندها با توجه به مد روزتغییر است.

 

کمربند مردانه از چه اجزائی تشکیل شده است؟

کمربندها به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده اند: سگک و بند، علاوه بر آن بسیاری از کمربندها همچنین دارای یک حلقه نگه دارنده یا گیره در انتها هستند (گیره انتها اغلب فلزی یا چرم است که روی کمربندهای پارچه ای قرار می گیرد).

گیره انتها از انتهای کمربند محافظت کرده و می تواند باعث سهولت بستن آن شود. پس از بستن کمربند، حلقه نگهدارنده از حرکت کردن و آویزان شدن کمربند جلوگیری می کند. در برخی کمربندها، سگک و بند به صورت کامل به هم متصل هستند اما در مدل های دیگر، این دو قطعه می توانند از هم جدا شوند.

 

معرفی جدید ترین مدل کمربند مردانه

 

کمربند مدل قرمز ساده

کمربندهای ایگِل‌سی، ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و کتان است که دارای مقاومت بالا می‌باشد و در چندین طرح متنوع است که ‌می‌توان با استایل‌های گوناگون هماهنگ نمود. کمربند‌های کتان ایگِل‌سی دارای قابلیت تنظیم طول کمربند است، مناسب بانوان و آقایان می باشد. سگک کمربندها از فلز ساخته شده است. کمربند مدل قرمز ساده ا می‌توان با هر استایلی هماهنگ نمود و انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. رنگ قرمز در لباس نماد قدرت اراده، رهبری، شجاعت، اشتیاق و شادی است. یک انتخاب مناسب است تا بتوان با لباس هایی با رنگ های گرم و زمستانی سِت کرد و یا با استایل های جذاب اسپرت هماهنگ نمود.

 

Eaglesee-_کمربند مدل قرمز ساده

 

کمربند مدل آبی ساده

کمربندهای ایگِل‌سی، ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و کتان است که دارای مقاومت بالا می‌باشد و در چندین طرح متنوع است که ‌می‌توان با استایل‌های گوناگون هماهنگ نمود. کمربند‌های کتان ایگِل‌سی دارای قابلیت تنظیم طول کمربند است، مناسب بانوان و آقایان می باشد. سگک کمربندها از فلز ساخته شده است. کمربند مدل ابی ساده را می‌توان با هر استایلی هماهنگ نمود و انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. رنگ قرمز در لباس نماد قدرت اراده، رهبری، شجاعت، اشتیاق و شادی است. یک انتخاب مناسب است تا بتوان با لباس هایی با رنگ های گرم و زمستانی سِت کرد و یا با استایل های جذاب اسپرت هماهنگ نمود.

 

کمربند مدل آبی ساده

 

کمربند مدل خط‌دار مشکی- طوسی

 

 

Eaglesee-کمربند مدل خط‌دار مشکی- طوسی

 

کمربند مدل خط‌دار مشکی- سبز

 

Eaglesee-کمربند مدل خط‌دار مشکی- سبز

کمربند مدل خط‌دار مشکی-آبی

 

کمربندهای ایگِل‌سی، ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و کتان است که دارای مقاومت بالا می‌باشد و در چندین طرح متنوع است که ‌می‌توان با استایل‌های گوناگون هماهنگ نمود. کمربند‌های کتان ایگِل‌سی دارای قابلیت تنظیم طول کمربند است، مناسب بانوان و آقایان می باشد. سگک کمربندها از فلز ساخته شده است. کمربند مدل خطدار مشکی - آبی را می‌توان با هر استایلی هماهنگ نمود و انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد.

 

Eaglesee-کمربند مدل خط‌دار مشکی-آبی

 

کمربند مدل طرح‌دار سبز چریکی

 

Eaglesee-Belt-cheriki-kmrbnd

 

کمربند مدل مشکی ساده

کمربندهای ایگِل‌سی، ساخته‌شده از جنس پلی‌استر و کتان است که دارای مقاومت بالا می‌باشد و در چندین طرح متنوع است که ‌می‌توان با استایل‌های گوناگون هماهنگ نمود. کمربند‌های کتان ایگِل‌سی دارای قابلیت تنظیم طول کمربند است، مناسب بانوان و آقایان می باشد. سگک کمربندها از فلز ساخته شده است. کمربند مدل مشکی ساده ا می‌توان با هر استایلی هماهنگ نمود و انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد.

 

Eaglesee-کمربند مدل مشکی ساده

 

اصول ست کردن انواع کمربند مردانه

قوانین مربوط به ست کردن انواع کمربند مردانه بسیار زیاد و گسترده هستند. برای مثال شما در زمان خرید انواع کمربند مردانه باید طول مناسبی را انتخاب کنید. کمربند شما باید به راحتی از پل‌های کمربند شلوار شما عبور کنند. کمربند باید با شلوار و کفش ست باشد و… که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

شلوار پل دار

یک قانون نانوشته وجود دارد که می‌گوید اگر شلوار شما پل دار است؛ باید حداقل از یک کمربند سبک هم که شده استفاده کنید. کمربندی مناسب است که حدود ۵ الی ۱۰ سانت از آن بعد از عبور از اولین پل اضافه باشد.

تناسب بین کمربند و کفش

به طور کلی تناسب بین رنگ و جنس کمربند با کفش و حتی سایر لباس‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر قصد پوشیدن کفش مشکی دارید؛ کمربندتان نیز باید مشکی باشد. هماهنگی بین جنس این دو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که گفتیم؛ سبک و نوع لباس‌هایتان نیز بر روی جنس کمربند تأثیر گذار است.

مثلاً اگر یک کت و شلوار رسمی به تن دارید؛ بهتر است به سراغ انواع کمربند مردانه و کفش‌های چرم یا جیر بروید. اما اگر استایل شما غیر رسمی‌تر است، می‌توانید از کمربندهای برزنت به همراه کفش و کتانی‌های از این جنس استفاده کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که اگر از کمربندهای رنگی برزنتی یا هر جنس دیگر استفاده می‌کنید، نه تنها کفش، بلکه باید با کل لباس‌هایتان ست کنید.

 

اندازه سگک مناسب برای کمربند مردانه

سگک‌ها دارای مدل‌ها و طرحهای بسیار متفاوتی هستند. عرض کمربند باید با اندازه سگک متناسب باشد. معمولاً سگک‌های بزرگ برای کمربندهای پهن استفاده می‌شوند. این نوع ترکیب برای استایل های روزمره مناسب‌تر هستند و ظاهر راحت و معمولی‌تری را ایجاد می‌کنند. سگک‌های کوچک‌تر مناسب کمربندهای باریک (که اکثر آنها رسمی هستند) می‌باشند.

 

رابطه ساسپندر و کمربند

در گذشته بسیاری از افراد در انتخاب بین ساسپندر و کمربند دو به شک بودند تا اینکه در نیمه دوم قرن بیستم، کمربند توانست با قدرت زیادی پیروز شود. همیشه این نکته مهم را به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید این دو را در کنار یکدیگر استفاده کنید.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان