جاکلیدی چیست؟ راهنمای خرید جاکلیدی مناسب (با کیفیت + قیمت مناسب)

جاکلیدی چیست؟ راهنمای خرید جاکلیدی مناسب (با کیفیت + قیمت مناسب)

جاکلیدی چیست؟ راهنمای خرید جاکلیدی مناسب (با کیفیت + قیمت مناسب)

جاکلیدی (جاسوئیچی) به ابزاری گفته می‌شود که به منظور نگهداری یک یا چند کلید استفاده می‌شود. به طور کلی به هر ابزاری که کلید، دسته کلید و سوئیچ خودرو به آن اضافه شود و هر زمان در دسترس باشد، جاکلیدی گفته می‌شود. با این وسیله دسته کلید و سوئیچ گم نخواهند شد و به راحتی در دسترس قرار دارند. در ابتدا، کلیدهای مختلف با استفاده از این دستگاه به رینگ کلید اضافه می‌شد. سپس با استفاده از جاکلیدی، کلیدها به صورت مرتب و سازمان‌دیده قرار داده می‌شدند و به راحتی قابل دسترسی بودند. اما امروزه  صرفا یک وسیله‌ی کاربردی نیست بلکه به عنوان اکسسوری نیز استفاده می‌شود و با جنس های مختلف ساخته‌ می‌شود، لنیاردها در تنوع رنگ و جنس‌های مختلف وجود دارد و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از لنیارد ایگل سی را انتخاب و خریداری نمایید. 

 

نکات مهمی که در زمان خرید جا کلیدی باید دقت کنید

توجه به نوع جاکلیدی

یکی از نکات مهمی که به هنگام خرید باید به آن توجه کرد نوع استفاده افراد از یک محصول می‌باشد. آیا جاکلیدی را برای کلیدهای خود نیاز دارید و یا به عنوان یک اکسسوری و آویز مورد استفاده قرار می‌دهید. نوع استفاده در انتخاب رنگ و شکل آن بسیار موثر است. مقاومت جنس محصول در برابر سایش ، کشیدگی، آب و فرسودگی مهمتر است یا زیبایی در شکل ظاهری محصول. لنیاردهای با دیزاین زیبا و اسپرت به همراه مقاومت بالا وجود دارند.

توجه به جنس جاکلیدی

برای ساخت یک جاکلیدی و یا لنیارد از متریال‌های گوناگون مثل چرم، پلاستیک، فلز، پارچه و ... استفاده می شود که وابسته به نوع کاربرد آن را انتخاب می‌کنند. لنیاردهای ایگل‌سی از جنس ضدآب تهیه شده است و دارای تنوع رنگی می‌باشد.

توجه به اندازه جاکلیدی

در روزگار گذشته تعداد کلید‌ها زیاد بود و مجبور به استفاده از جاکلیدی‌های بزرگ بودیم اما امروزه با استفاده از ریموت ها و درب‌های دیجیتال و همچنین تنوع در تولید و متریال باعث شده تا جاکلیدی‌ها در کنار کاربردی بودنشان جنبه ی زیبایی  نیز داشته باشند، حتی امروزه به عنوان یک اکسسوری و جدایی از کاربرد آن قابل استفاده است. اما در صورت کلی صرفا برای استفاده‌ توجه به اندازه آن مهم است. لنیارد‌های ایگلسی علاوه بر جنبه‌ی کاربردی آن به عنوان یک آویز به شلوار، کیف، کوله‌پشتی و لباس استفاده‌ می‌شود.

از فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری نمایید

در هنگام خرید جاکلیدی، لنیارد و یا هر اکسسوری دیگری حتما از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید و هنگام استفاده از خرید آنلاین، حتما از یک سایت معتبر خریداری شود. توجه به نشان اعتماد و متصل شدن به درگاه معتبر یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید است.  

 

در ادامه چند نمونه از لنیارد های ایگِل‌سی قرار داده‌ایم.

 

لنیارد طرح عقاب نقره ای سایز بزرگ

 

1eaglesee-لنیارد طرح عقاب نقره ای سایز بزرگ

 

لنیارد طرح ماجراجویی طوسی سایز بزرگ

 

1eaglesee-لنیارد طرح ماجراجویی طوسی سایز بزرگ

 

لنیارد طرح ماجراجویی طوسی تیره سایز متوسط

 

Grey-لنیارد طرح ماجراجویی طوسی تیره سایز متوسط

 

لنیارد طرح عقاب سبز- بنفش سایز متوسط

 

 

لنیارد طرح عقاب سبز- بنفش سایز متوسط

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان