خرید بند عینک شنا + قیمت بند عینک شنا(بند عینک های ضد آب)

خرید بند عینک شنا + قیمت بند عینک شنا(بند عینک های ضد آب)

خرید بند عینک شنا + قیمت بند عینک شنا(بند عینک های ضد آب)

از دیگر مدل های بندی عینک، بند عینک شنا است. در روزهای گرم تابستان یکی از ورزش های مورد علاقه افراد شنا است. داشتن یک بند عینک ضد آب ازواجبات یک شناگر ماهر است. ما در این مقاله از ایگلسی میخواهیم انواع بند عینک شنا را با رنگ های متنوع به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

 

خرید بند عینک شنا ،  بند عینک مدل شناور سبز

 

در طراحی این مدل بندعینک‌ ضد آب، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل شناور سبز

 

خرید بند عینک شنا ، بند عینک مدل شناور زرد

این مدل بند عینک ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ ضد آب، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee- بند عینک مدل شناور زرد

 

خرید بند عینک شنا ، بند عینک مدل شناور نارنجی

 

Eaglesee-بند عینک مدل شناور نارنجی

 

خرید بند عینک شنا ، بند عینک مدل ضد آب رنگ مشکی

 

Eaglesee-بند عینک مدل ضد آب رنگ مشکی

 

خرید بند عینک شنا ،  بند عینک مدل ضد آب رنگ بنفش

 

Eaglesee-بند عینک مدل ضد آب رنگ بنفش

 

بند عینک مدل ضد آب رنگ آبی

 

Eaglesee-بند عینک مدل ضد آب رنگ آبی

 

 

خرید بند عینک شنا ، بند عینک مدل ضد آب رنگ زرد

 

Eaglesee-بند عینک مدل ضد آب رنگ زرد

 

نکات مهم برای خرید بند عینک راحت

اگرچه بند عینک به عنوان یک اکسسوری شناخته می‌شود اما نقش حفاظتی آن را نباید نادیده بگیرید. با اینکه همه مدل بند عینک یک کار را انجام می‌دهند، اما این محصولات از لحاظ متریال، اندازه‌ها و رنگ با همدیگر متفاوت هستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی و کارایی بیشتر این اکسسوری کاربردی، هنگام خرید و انتخاب مدل بند عینک، چند نکته را در نظر بگیرید.

جنس

جنس بهترین بند عینک آفتابی باید راحت و محکم باشد. ممکن است بندها از جنس کتان مرغوب پنبه‌ای، پلاستیک انعطاف‌پذیر و یا بندهای بافتنی و سوزن دوزی باشد. اما مهم‌ترین مسئله درباره جنس مدل بند عینک این است که این بندها در مجاورت گوش، گردن و صورت شما قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است از متریالی بدون حساسیت‌زایی تولید شده باشد که در برخرود با پوست صورت التهاب، عرق سوزی و مشکلاتی از این دست به وجود نیاورد. جنس بند عینک یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید. بند عینک ممکن است چرمی، پارچه‌ای، سیلیکونی و… باشد. این انتخاب به فعالیت و نیاز شما بستگی دارد؛ مثلا اگر قرار است عینک خود را در رویدادهای رسمی و جلسات مهم استفاده کنید، بهتر است مدل بند عینک و جنس آن را متناسب با شرایط انتخاب کنید.

طراحی و استحکام

زیبایی و دوام بند عینک اهمیت زیادی برای مصرف‌کننده دارد. سعی کنید هنگام خرید، بند عینکی را انتخاب کنید که از مواد مرغوب و مقاوم تهیه شده باشد تا در برابر کشیده شدن، ضربه و شستشو و عوامل مشابه آسیب نبیند.

تناسب

مطمئن شوید که مدل بند عینک با عینک آفتابی و یا طبی شما متناسب است. بندهای عینک آفتابی از نظر تناسب و هماهنگی متفاوت هستند، برخی از آنها بر روی فریم‌های نازک بسته می‌شوند و برخی دیگر بر روی عینک‌های آفتابی با فریم ضخیم بهتر می‌شوند.

قابلیت تنظیم

برخی از انواع مدل عینک جدید دارای یک مهره تنظیم برای سفت کردن یا شل کردن بند هستند. اگر اهل ورزش باشید، گهگاه برای فعالیت‌های پرتحرکی مانند دوچرخه‌سواری در کوهستان، دویدن استقامتی و یا قایق‌سواری نیازمندید تا بند عینک را سفت و شل کنید.

رنگ

مانند هر عنصر دیگری در استایل شما، انتخاب رنگ و مدل بند عینک نیز مستقیماً به سلیقه شما مربوط است. رنگ می‌تواند یک رنگ کاملاً متضاد با استایل روزمره شما و یا هم‌رنگ و خنثی با باقی اجزای تیپ شما باشد. در کلاسیک‌ترین حالت ممکن، مدل بند عینک مردانه معمولاً ساده و دارای رنگ‌های تیره، چرمی و خنثی است. این در حالی‌ست که رنگ مدل بند عینک زنانه غالباً شاد و از متریالی همچون مروارید، نخ رنگی، مهره چوبی و منجوق رنگین ساخته شده است.

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان