قیمت و خرید اسپری ضدبخار عینک | خرید اسپری ضد بخار ایگلسی

قیمت و خرید اسپری ضدبخار عینک | خرید اسپری ضد بخار ایگلسی

قیمت و خرید اسپری ضدبخار عینک | خرید اسپری ضد بخار ایگلسی

افرادی که از عینک استفاده می‌کنند، برخی مواقع با یک مشکل آزاردهنده روبه‌رو می‌شوند: بخار کردن عینک. بخار کردن شیشه عینک را بیشتر در فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان تجربه می‌کنیم. به شدت هم موضوع کلافه‌کننده‌ای است. مخصوصا اگر بخواهیم رانندگی کنیم، این بخار جلوی دید ما را می‌گیرد که مجبور می‌شویم عینک طبی خود را کنار بگذاریم. در ادامه این مقاله از ایگلسی همراه ما باشید تا راه حل هایی برای جلوگیری از عینک را به شما بگوییم.

 

علت بخار کردن عینک

این اتفاق می‌تواند پس از بیرون آمدن در سرما و بازگشت به یک ساختمان گرم، به خصوص در زمستان رخ دهد. همچنین هنگام استفاده از ماسک یا پوشش صورت اتفاق می‌افتد. در این حالت نفس گرم شما به صورت از زیر ماسک به سمت شیشه عینک شما می‌رود و باعث بخار کردن عینک شما می‌شود.

 

راه حل هایی برای جلوگیری از بخار شیشه عینک

 

اسپری ضدبخار شیشه عینک

استفاده از اسپری ضدبخار هم می‌تواند یک راهکار خوب برای جلوگیری از بخار کردن عینک باشد. برای انجام این کار، باید محلول را روی شیشه‌های عینک خود اسپری کنید و اجازه دهید تا خشک شوند، سپس با استفاده از یک دستمال نرم و لطیف آن را پاک کنید.

 

برای خرید اسپری تمیز کننده و ضد بخار ۲۰۰ میل بر روی عکس کلیک کنید.

 

خرید اسپری تمیز کننده و ضد بخار ۲۰۰ میل

 

دستمال ضد بخار

علاوه بر روش‌های خانگی، تولیدکنندگان خلاق در دنیا نیز به فکر راه حلی برای جلوگیری از بخار کردن عینک بودند. همین امر، سبب تولید محصولی با نام دستمال ضد بخار عینک شد. محصولی که به راحت‌ترین شکل ممکن استفاده و با قیمت ارزان در دسترس است. از دستمال ضد بخار می‌توان برای پاک کردن لنزهای خود استفاده کرد تا از بخار کردن آن‌ها جلوگیری شود. دستمال ضد بخار عینگ برای استفاده در خانه، محل کار و در حال حرکت بسیار راحت است. شما فقط کافیست این دستمال را از محفظه خارج و عدسی عینک خود را با آن پاک کنید.این یکی از بهترین و نوین‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از بخار کردن عینک است. هنگامی که لنزهای خود را با دستمال ضد بخار شیشه عینک پاک کنید، برای مدتی از بخار در امان هستند.

 

برای خرید دستمال نانو و اسپری تمیز کننده و ضد بخار بر روی عکس کلیک کنید.

 

Eaglesee-خرید دستمال نانو و اسپری تمیز کننده و ضد بخار

 

لنزها را با آب صابون بشویید

قبل از زدن  ماسک صورت ، عینک یا لنزهای عینک آفتابی خود را با آب صابون بشویید و رطوبت اضافی را پاک کنید. سپس با یک پارچه میکروفیبر تمیز لنزها را خشک  و به آرامی تمیز کنند . با استفاده از این روش، نباید موقع استفاده همزمان ماسک و عینک، لنز های عینک مه آلود شوند.  دلیل آن این است که تمیز کردن لنزها با آب صابون ، یک لایه نازک ایجاد می کند که "کشش سطحی ذاتی" را کاهش می دهد و باعث می شود که مولکول های آب یک لایه شفاف تشکیل دهند.
برای جلوگیری از آسیب عدسی های عینکتان از شامپو بچه، خمیر دندان و خمیر ریش استفاده نکنید.

 

استفاده از کف ریش برای جلوگیری از بخار کردن شیشه عینک

شاید کمی مسخره به نظر برسد ولی واقعیت این است که اگر مقداری از کف ریش را روی شیشه عینک بریزید و بگذارید خشک شود و بعد از خشک شدن آن را با یک دسمال نرم پاک کنید دیگر شیشه عینکتان بخار نمیکند البته به این نکته توجه کنید که کف ریش همانند صابون ممکن است به عدسی عینک آسیب برساند پس قبل از انجام دادن آن حتما در مورد آن جست و جو کنید.

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان