معرفی خاص ترین بند عینک های لاکچری ۲۰۲۳- ۱۴۰۲ | بند عینک لاکچری زنانه و مردانه

معرفی خاص ترین بند عینک های لاکچری ۲۰۲۳- ۱۴۰۲

معرفی خاص ترین بند عینک های لاکچری ۲۰۲۳- ۱۴۰۲

چند سالیست استفاده از بند عینک بسیار رواج پیدا کرده است. خصوصاْ خانم‌های جوان از بندعینک استقبال زیادی کرده‌اند اما بهتر است این را بدانیم که بند عینک از سالیان گذشته نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته، اما به زیبایی مدل های امروزه نبوده است، به همین خاطر است که حالا استفاده از بند عینک بسیار رواج پیدا کرده و دوست داران زیادی دارد. امروزه استفاده از بند عینک علاوه بر کاربردی بودن جزو یکی از اکسسوری‌های مهم برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری است. در ادامه این مقاله از ایگلسی قصد داریم تا زیباترین مدل های بند عینک لاکچری را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

بند عینک لاکچری

 بندعینک مدل زنجیر ریز با طرح الماس

از خاص‌ترین مدل های بند عینک مدل زنجیری می‌توان به این مدل اشاره کرد. یکی از لاکچری مدل های بند عینک، بندعینک با طرح ریز الماس است. شما می‌توانید برای خرید این محصول به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

 

بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

یکی دیگر از مدل های بند عینک لاکچری  بند عینک زنجیری، بند عینک زنجیری با گل سفید می‌باشد. بندعینک زنجیری با گل سفید را می توان با تمامی استایل های روزانه هماهنگ کرد و یا حتی به عنوان اکسسوری در استایل‌های رسمی و لاکچری استفاده نمود.

 

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک فیروزه‌ای

زنجیر بند عینک لاکچری

Eaglesee-Light-Blue-small-ston-chainayglsy-znjyry32

 

بند عینک لاکچری

زنجیر بند عینک لاکچری بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

یکی از مدل های بند عینک لاکچری در بند عینک مدل زنجری با کریستال بزرگ ، رنگ طوسی آن می‌باشد که می‌توان با تمامی لباس‌ها و استایل ها هماهنگ کرد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی می‌باشد که می‌توان این رنگ را با رنگ های دیگر هماهنگ کرد و با هر استایلی متناسب است. بند عینک مدل زنجیری مخصوص بانوان است که برای استایل لاکچری و رسمی گزینه‌ی بسیار خوبی می‌باشد.

بند عینک لاکچری بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

از دیگر مدل های جذاب و خاص بندعینک زنجیری مدل بند عینک زنجیری با کریستال کوچک است. بندعینک مدل زنجیری با کریستال‌های کوچک از استیل ساخته شده که ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد و طول آن ها ۷۰ سانتی متر می‌باشد که به  راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. کریستال‌های کوچک در رنگبندی های متنوع وجود دارد تا با استایل های خود هماهنگ کنید و یا اگر دوستدار رنگ خاصی باشید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. برای خرید این بند عینک و دیگر مدل ها به وبسایت ایگلسی مراجعه فرمایید.

 

بند عینک لاکچری بندعینک مدل زنجیری نقره‌ای - مروارید سفید

از مدل‌های بسیار شیک و خاص مدل بند عینک مرواریدی است. بندعینک های مرواریدی دیزاین منحصر به فردی دارد که ترکیب زنجیر و دانه های مرواریدی است، طول این مدل از بندعینک ها ۷۰ سانتی‌متر است و به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. مناسب عینک هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی متر است. رنگ زنجیر آن نقره‌ای و طلایی است تا بتوان با دیگر اکسسوری‌های شما هماهنگ شود. این مدل یکی از بندعینک‌های بسیار خاص و پرطرفدار است که در عین سادگی جلوه خاصی را به استایل شما هدیه می دهد.

 

بند عینک لاکچری بندعینک مدل زنجیری بافته شده نقره‌ای

بند عینک های زنجیری بافته‌شده، شیک و خاص با طراحی مینیمال و بسیار زیبا است به دلیل سادگی مناسب بانوان و آقایان است و در سه رنگ  مشکی، نقره ای و طلایی می‌باشد که با دیگر اکسسوری‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود. این مدل بندعینک ها را نیز می‌توان به عنوان اکسسوری و زیور‌آلات استفاده نمود، رنگ آن ها ثابت و جنس آن ضد حساسیت است، طول این بند عینک ‌ها ۷۰ سانتی‌متر است، شما می توانید برای خرید این محصول به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

بند عینک مدل اسلیم طرح شب

بند عینک مدل اسلیم از پارچه پلی استر ساخته شده است، بسیار سبک و ضد تعریق است، طول آن ۳۵ سانتی متر با ضخامت ۰.۷ میلی‌متر می‌باشد. این گروه از محصولات مناسب خانم‌ها و آقایان جوان و نوجوانان می باشد، در طرح‌های گوناگون تولید شده است تا همه‌ی سلیقه ها را در نظر گرفته باشیم. بندعینک مردانه اسلیم، اسپرت می‌باشند و بخاطر طراحی خاصی که دارند طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند.

بند عینک لاکچری بند عینک مدل کُرد طوسی روشن

بند عینک های مینیمال و ساده دات کرد از شیک ترین و پرفروش ترین مدل ها است. این مدل بندعینک‌ها با ارتفاع ۳۳ سانتی متر و ضخامت ۰.۴ سانتی متر می‌باشد و مناسب عینک هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر می‌باشد. طول بند دور گردن توسط مهره ی پلاستیکی قابل تنظیم است. در روانشناسی رنگ طوسی می‌توان گفت افرادی که از این رنگ استفاده می‌کنند ویژگی هایی از اعتماد و اطمینان دارند و در برخورد با مسائل سعی دارند تا بی طرف باشند و این ناشی از خاصیت خنثی بودن این رنگ می‌باشد که نوعی سازش و سازگاری را در فرد ایجاد می‌کند، در مباحث رنگ‌شناسی نیز می‌توان طوسی را در کنار رنگ‌های دیگر استفاده نمود و شما می توانید این محصول را با همه ی لباس های خود هماهنگ نمایید. جهت خرید  مشاهده و خرید محصولات ایگلسی می‌توانید به سایت مراجعه فرمایید.

 

بند عینک لاکچری بند عینک مدل چرم کلاسیک آبی

بندعینک چرم کلاسیک از محصولات ایگِل‌سی از چرم شده‌است. در طراحی این مدل بند عینک لاکچری مردانه، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.بندعینک‌های چرم  12 تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

بند عینک مدل پهن طرح جنگل

از مدل های خاصی بند عینک لاکچری مردانه که در ایگلسی تولید می شود بند عینک های طرح جنگل است. بهترین کیفیت های پارچه در ساخت این بند عینک استفاده شده است تا در هنگام استفاده حساسیتی ندهد.

 

بند عینک لاکچری بندعینک مدل آرک

بندعینک مدل کابلی از جنس سیلیکون سخت و مقاوم در برابر سایش، ساخته شده است. این کابل ها دارای دو لغزنده جهت کوتاه و بلندتر کردن بندعینک طراحی شده است، کابل‌ها قابلیت تنظیم شدن در اطراف سر را دارد. این مدل بندعینک ها قابلیت محکم شدن عینک بر روی صورت را دارد به طوری که عینک از روی سَر و بینی سُر نخورد همچنین قابل بلندتر شدن بند جهت نگهداری عینک در دور گردن است. این مدل بندعینک‌های کابلی برای ورزش‌های پرتحرک مثل کوهنوردی، دوچرخه سواری، دوندگی، اسب سواری اسکیت‌برد و ... مناسب است و همچنین جهت استفاده هنگام مطالعه مناسب می باشد. برای اطلاع از بند عینک جورابی اینجا کلیک کنید.

بند عینک مدل تارتان صورتی

 این مدل از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ مدل تارتان، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان