بند عینک های زنانه شیک و ترند 2024 + پرطرفدارترین بند عینک زنانه شیک 1402

معرفی بند عینک زنانه شیک 2024

معرفی بند عینک زنانه شیک 2024

به بندهایی که به عینک طبی یا آفتابی متصل می شوند و عینک را روی صورت و یا دور گردن نگاه می دارد «بند عینک» گفته می شود، هدف اصلی طراحی و ساخت بند عینک این است تا افرادی که مشغله فکری زیادی دارند و یا ساعت های زیادی و در پارت های مختلف مجبور به استفاده از عینک هستند، همواره عینکشان را نزدیک خود داشته باشند. ما در ادامه این مقاله از وبسایت ایگلسی، زیباترین مدل های بند عینک زنانه شیک را به شما معرفی  خواهیم کرد.

 

بند عینک زنانه بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل مشکی

این بندعینک ها از زیر مجموعه مدل های بند عینک زنجیری می باشد، از جنس استیل رنگ ثابت ساخته شده و ضد تعریق می‌باشد. در این محصول از یراق ارتجاعی نرم و با کیفیت استفاده‌شده است  و مناسب دسته عینک هایی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر می‌باشد که از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های طبی و آفتابی می‌باشند. یک انتخاب عالی برای بانوان و دختر خانم ‌های جوان که به استایل رسمی علاقه دارند و  به عنوان یک اکسسوری استفاده کرد.

بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل مشکی

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ بنفش

  بند عینک زنانه مدل زنجیری با کریستال بزرگ یکی از مدل‌های بند‌عینک مخصوص بانوان می‌باشد. می‌توان این مدل بندعینک‌ها را با اکسسوری و لباس های مختلف هماهنگ نمود. کریستال شفاف که رنگ بنفش دارد جلوه‌ای متفاوت و خاص به افراد القا می‌کند.این مدل بندعینک‌ها مناسب عینک‌هایی با دسته ۳ الی ۱۵ میلی متر‌ می‌باشد.جنس آن از استیل ضد حساسیت است.

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ بنفش- ایگلسی

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک هلویی

 یکی از پرطرفدارترین بندعینک‌ لاکچری مدل زنجیری می‌باشد زیرا خانم ‌های جوان ترجیح می‌دهند بندی را انتخاب نمایند که بتوان به عنوان یک اکسسوری استفاده کرد و با دیگر زیورآلات خود هماهنگ کنند. بندعینک  زنجیری با کریستال کوچک یکی از انتخاب های متداول خانم ها است که برای استفاده روزانه و رسمی مناسب‌ می‌باشد.

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک هلویی

 

بند عینک زنانه شیک ،  بندعینک مدل زنجیری بافته شده طلایی

بند عینک زنانه شیک زنجیری بافته شده ساخته شده از جنس استیل ضدحساسیت است. رنگ طلایی آن جزئی از اکسسوری لاکچری و مدرن می‌باشد. این مدل بندعینک ها در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی است طول این  مدل بندعینک در حالت باز ۷۰ سانتی‌متر است که به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد و بغیر از محافظت از عینک ، جنبه زینتی نیز دارد.

بندعینک مدل زنجیری بافته شده طلایی

 

بند عینک زنانه شیک بند عینک مدل کتان ساده قرمز

بندعینک پارچه ای یکی از محصولات ایگِل‌سی است از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. طول بند عینک در حالت بسته ۳۵ سانتی‌متر و در باز ترین حالت ممکن ۶۵ سانتی‌متر است تا به راحتی دورگردن قرار بگیرد . نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد و برای عینک‌هایی با دسته ۵ تا ۲۰ میلی‌متر مناسب است. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد و می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس انتخاب کرد. بندعینک کتان ساده قرمز یکی از محبوبترین رنگ ها می‌باشد. رنگ قرمز یکی از رنگ‌های شاد پر انرژی است که حس اعتماد بنفس و جسارت افراد را نمایش می‌دهد.

 

بند عینک مدل کتان ساده قرمز

 

بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار صورتی

بند عینک زنانه شیک و ماسک مدل کشبافت قلابدار ایگِل‌سی مناسب دسته‌عینک های ۳ تا ۱۵ میلی‌متر می‌باشد در طراحی آن از یراق پلاستیکی ارتجاعی استفاده شده است که با اتصال و جدا کردن از بند می‌توان به بندماسک و بندعینک تبدیل شوند. طول بندعینک‌ها در حالت بسته حدود ۳۵ سانتی‌متر و بازترین حالت آن حدود ۶۵ سانتی‌متر است، ضخامت  بند ها ۰.۷ سانتی‌متر می‌باشد. این دسته‌بندی بند عینک جورابی محصولات ۸ طرح متفاوت در طرح‌های جذاب دارد. استفاه از ماسک در دوران اوج کرونا با شدت روبرو شد برای افرادی که نمیخواهند ماسک خود را در سطوح مختلف قرار دهند مناسب است و  برای زمان‌هایی که به بند ماسک نیازی نباشد، با اضافه شدن یک یراق پلاستیکی می‌توان آن را به بندعینک تبدیل کرد. یکی اکسسوری اسپرت و روزمره می‌توان از آن استفاده کرد.

 

بند عینک و ماسک مدل کشبافت طرح‌دار صورتی

بند عینک زنانه شیک ، بند عینک مدل تارتان رنگین کمان

بندعینک پارچه ای یکی دیگر از محصولات ایگِل‌سی می‌باشد که از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. طول بند عینک در حالت بسته ۳۵ سانتی‌متر و در باز ترین حالت ممکن ۶۵ سانتی‌متر است تا به راحتی دورگردن قرار بگیرد . برای خرید بند عینک زنانه به وبسایت ایگلسی مراجعه کنید.

 

بند عینک مدل تارتان رنگین کمان

 

بند عینک زنانه شیک ، بند عینک مدل کتان ساده زرد

خرید بند عینک زنانه کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان ساده زرد

 

انواع بند عینک زنانه بند عینک مدل کتان ساده نارنجی

انواع بند عینک زنانه کتان ساده  از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان ساده نارنجی

 

بند عینک زنانه جدید  بند عینک مدل تارتان قرمز - آبی

بندعینک مدل تارتان از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

Eagleseeبند عینک مدل تارتان قرمز - آبی

بند عینک مدل چریکی زرشکی

بند عینک زنانه جدید مدل آرمی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های مدل آرمی6  تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل چریکی زرشکی

 مدل بند عینک زنانه  بند عینک مدل چرم گرد قرمز

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از چرم تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ چرم گرد، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها  می‌باشد. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌های آفتابی و عینک‌هایی با دسته‌ی پهن می‌باشند. بندعینک‌های چرم داری طراحی متنوعی است تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

 

Eaglesee-بند عینک مدل چرم گرد قرمز

بند عینک مدل چرم کلاسیک صورتی

مدل بند عینک زنانه چرم کلاسیک از محصولات ایگِل‌سی از چرم شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.بندعینک‌های چرم  12 تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بندعینک را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل چرم کلاسیک صورتی

 

بند عینک زنانه  بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ مشکی

 

این مدل بند عینک زنانه از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد.

 

Eaglesee-بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ مشکی

 

بند عینک زنانه شیک بندعینک مدل زنجیر ریز با طرح مثلث

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گرد.

 

Eagleseeبندعینک مدل زنجیر ریز با طرح مثلث

 

خرید بند عینک زنانه بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از مدل های بند عینک زنجیری تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گرد. 

 

eaglesee-بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

 

بند عینک زنانه جدید  بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ قرمز

 

Eaglesee-_بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ قرمز

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان