بند عینک بچه گانه دخترانه | قیمت و خرید جدیدترین مدل های بند عینک بچه گانه دخترانه۲۰۲۳

بند عینک بچه گانه دخترانه | قیمت و خرید جدیدترین مدل های بند عینک بچه گانه دخترانه۲۰۲۳

بند عینک بچه گانه دخترانه | قیمت و خرید جدیدترین مدل های بند عینک بچه گانه دخترانه۲۰۲۳

بند عینک بچه گانه دخترانه | قیمت و خرید جدیدترین مدل های بند عینک بچه گانه دخترانه۲۰۲۳

بند عینک ‌های بچه‌گانه دخترانه، با طراحی‌های جذاب گزینه‌ای بسیار مناسب برای نگه داشتن عینک طبی و یا عینک آفتابی کودکان بر روی صورت و دورگردنشان می باشند تا در حال انجام فعالیت‌های پرتحرک از جمله دوچرخه سواری، دویدن، بازی کردن و ... از سُرخوردن و افتادن ناگهانی عینک فرزندان جلوگیری شود.

 

بند عینک مدل پهن خردسال طرح خرگوش

بند عینک پهن طرح‌دار مدل کودک با نقوش عروسکی برای بچه‌ها بسیار جالب می‌باشد. بند عینک پهن کودک با طرح‌ خرگوش‌های بازیگوش سفید بر روی بندپهن پارچه‌ای نئوپرن علاوه بر دوام و مقاومت بالا، از نرمی و لطافت نیز برخوردار است، این پارچه ضد حساسیت است و هنگام استفاده به پوست کودکان آسیب نمیرساند. نوع اتصال بند عینک پهن به صورت جورابی می‌باشد و کاملا با استانداردهای اندازه دسته‌ی عینک مطابقت دارد. شیوه‌ی اتصال آسان و مطمئن آن کمک می‌کند تا استفاده‌ از این مدل بندها آسان باشد. برای اتصال بند عینک باید دسته‌ی عینک را درون محفظه‌های موجود در بند کرده،‌ طوری که دسته عینک درون آن قرار بگیرد؛ در این صورت امکان افتادن و آسیب به عینک بسیار کاهش می‌یابد، همچنین زمانیکه کودک از عینک استفاده نمی‌کند، عینک دور گردن آویزان مانده و مانع گم شدن و شکستن آن می‌شود. بند عینک های پهن طرح دار قابل شستشو می‌باشند، با خیال آسوده به طبیعت بروید و نگران کثیف و آلوده شدن بند عینک فرزندان خود نباشید.

 

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید تا به صفحه خرید منتقل شوید و طرح های دیگر این محصول را مشاهده نمایید.

 

Eaglesee-W-kids3

 

بند عینک و ماسک کودک مدل گل

بند عینک و ماسک کودک مدل عروسکی به دلیل داشتن عروسک کوچکی روی بند که معمولا از شخصیت‌های انیمیشنی و یا عروسک های جذاب است، برای کودکان بسیار جالب می‌باشند. بند عینک و ماسک کودک مدل گل یکی از زیر مجموعه‌های بند عینک عروسکی است، تنظیم کننده‌ی بندعینک یک گل می باشد که می‌توان طول بند را متناسب با گردن کودک هماهنگ نمود و در صورت نیاز، آن را کوتاهتر یا بلندتر کرد تا کودکان هنگام استفاده بر روی صورت یا دور گردن احساس راحتی داشته باشند. در انتهای دو سر این بندعینک ها از دو گیره‌ استفاده شده تا در صورت نیاز بندعینک را به بندماسک تبدیل کنیم و با وصل شدن گیره ها به لاستیک ارتجاعی بندها کاملا مناسب برای استفاده ماسک می شود. جنس این بند‌هاضد حساسیت می‌باشد در نتیحه در هنگام استقاده زیاد از این محصول به پوست آسیبی نمی رساند. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر مناسب است.

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید و به صفحه خرید منتقل شوید، همچنین مدل های دیگر بندعینک عروسکی را مشاهده نمایید.

 

Eaglesee-kids2

 

بند عینک و ماسک کودک مدل پری‌دریایی صورتی

بند عینک و ماسک کودک مدل عروسکی به دلیل داشتن عروسک‌های کوچکی روی بند که معمولا از شخصیت‌های انیمیشنی و یا عروسک های جذاب است، برای کودکان بسیار جالب می‌باشند. بند عینک عروسکی مدل پری‌دریایی صورتی یکی از پرطرفدارترین ‌طرح‌ های بند عینک عروسکی است. دختران کوچک علاقه زیادی به عروسک های پری دریایی دارند و رنگ صورتی یکی از پرطرفدار‌ترین رنگ های دخترانه است. این بندعینک‌ها علاوه بر جنبه‌ی کاربردی، جنبه ی زینتی و حتی می تواند جنبه‌ی سرگرمی برای کودکان داشته باشد. در دنیای کودکانه همه‌ی اشیا جان و روح دارند که می توانند ساعت ها با عروسک‌هایشان سرگرم باشند و همین عروسک ساده و کوچک می‌تواند شخصیتی خاص را در ذهن کودک ایجاد نماید. این عروسک نقش تنظیم کننده‌ی بندعینک را دارد که می‌توان طول بند را متناسب با گردن کودک هماهنگ نمود و در صورت نیاز، آن را کوتاهتر یا بلندتر کرد تا کودکان هنگام استفاده بر روی صورت یا دور گردن احساس راحتی داشته باشند. در انتهای دو سر این بندعینک ها از دو گیره‌ استفاده شده تا در صورت نیاز بندعینک را به بندماسک تبدیل کنیم و با وصل شدن گیره ها به لاستیک ارتجاعی بندها کاملا مناسب برای استفاده ماسک می شود. جنس این بند‌هاضد حساسیت می‌باشد در نتیحه در هنگام استفاده زیاد از این محصول به پوست آسیبی نمی رساند. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر مناسب است.

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید و به صفحه خرید منتقل شوید، همچنین مدل های دیگر بندعینک عروسکی را مشاهده نمایید.

 

Eaglesee-بند عینک و ماسک کودک مدل پری‌دریایی صورتی

بند عینک و ماسک کودک مدل پری‌دریایی بنفش

بند عینک و ماسک کودک مدل عروسکی به دلیل داشتن عروسک‌ کوچکی روی بند که معمولا از شخصیت‌های انیمیشنی و یا عروسک های جذاب است، برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی می‌باشند. بند عینک عروسکی مدل پری‌دریایی بنفش یکی از پرطرفدارترین ‌طرح‌های بند عینک عروسکی است. دختران کوچک علاقه زیادی به عروسک‌های پری دریایی دارند و رنگ بنفش برای دختران جسور یک انتخاب عالی می‌باشد. این بندعینک‌ها علاوه بر جنبه‌ی کاربردی، جنبه ی زینتی و حتی می تواند جنبه‌ی سرگرمی برای کودکان داشته باشد. در دنیای کودکانه همه‌ی اشیا روح و جان دارند که می‌توانند ساعت های طولانی را با عروسک‌هایشان سرگرم باشند و همین عروسک ساده و کوچک می‌تواند شخصیتی خاص را در ذهن کودک ایجاد نماید. در این جا عروسک نقش تنظیم کننده‌ی بندعینک را ایفا می کند که می‌توان طول بند را متناسب با گردن کودک هماهنگ نمود و در صورت نیاز، آن را کوتاهتر یا بلندتر کرد تا کودکان هنگام استفاده بر روی صورت یا دور گردن احساس راحتی داشته باشند. در انتهای دو سر این بندعینک ها از دو گیره‌ استفاده شده تا در صورت نیاز بندعینک را به بندماسک تبدیل کنیم و با وصل شدن گیره ها به لاستیک ارتجاعی بندها کاملا مناسب برای استفاده ماسک می شود. جنس این بند‌هاضد حساسیت می‌باشد در نتیحه در هنگام استفاده زیاد از این محصول به پوست آسیبی نمی‌رساند. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر مناسب است.

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید و به صفحه خرید منتقل شوید، همچنین مدل های دیگر بندعینک عروسکی را مشاهده نمایید.

 

eagleseeبند عینک و ماسک کودک مدل پری‌دریایی بنفش

بند عینک و ماسک کودک مدل دختر

بند عینک و ماسک کودک مدل عروسکی به دلیل داشتن عروسک‌ کوچکی روی بند که معمولا از شخصیت‌های انیمیشنی و یا عروسک های جذاب است، برای کودکان طرح‌های گوناگون و رنگ‌های متنوع جذاب است بندعینک عروسکی مدل دختر صورتی یکی از عروسک های پرطرفدار برای کودکان می‌باشد. دختر بچه‌ها علاقه‌ی زیادی به عروسک دارند. این بندعینک‌ها علاوه بر جنبه‌ی کاربردی، جنبه ی زینتی و حتی می تواند جنبه‌ی سرگرمی برای کودکان داشته باشد. در دنیای کودکانه همه‌ی اشیا جان و روح دارند درنتیجه با عروسک این مدل بندها می توانند ساعت ها بازی کنند و در دنیای کودکانه خود با آن ها دوست شوند، همین عروسک ساده و کوچک می‌تواند شخصیتی خاص را در ذهن کودک ایجاد نماید. این عروسک نقش تنظیم کننده‌ی بندعینک را دارد که بتوان طول بند را متناسب با گردن کودک هماهنگ نمود و در صورت نیاز، آن را کوتاه‌تر یا بلندتر کرد تا کودکان هنگام استفاده بر روی صورت یا دور گردن احساس راحتی داشته باشند. در انتهای دو سر این بندعینک ها از دو گیره‌ استفاده شده تا در صورت نیاز بندعینک را به بندماسک تبدیل کنیم و با وصل شدن گیره ها به لاستیک ارتجاعی بندها کاملا مناسب برای استفاده ماسک می شود. جنس این بند‌هاضد حساسیت می‌باشد در نتیحه در هنگام استفاده زیاد از این محصول به پوست آسیبی نمی رساند. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر مناسب است.

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید و به صفحه خرید منتقل شوید، همچنین مدل های دیگر بندعینک عروسکی را مشاهده نمایید.

 

بند عینک و ماسک کودک مدل دختر

بند عینک و ماسک کودک مدل طرح فیل

بند عینک و ماسک کودک مدل عروسکی به دلیل داشتن عروسک‌ کوچکی روی بند که معمولا از شخصیت‌های انیمیشنی و یا عروسک های جذاب است، برای کودکان جالب است. بندعینک عروسکی مدل فیل یکی از عروسک های پرطرفدار برای کودکان می‌باشد. بچه‌ها علاقه‌ی زیادی به عروسک‌ دارند. این بندعینک‌ها علاوه بر جنبه‌ی کاربردی، جنبه ی زینتی و حتی می تواند جنبه‌ی سرگرمی برای کودکان داشته باشد. در دنیای کودکانه همه‌ی اشیا جان و روح دارند درنتیجه با عروسک این مدل بندها می‌توانند ساعت‌ها سرگرم باشند و در دنیای کودکانه خود با عروسک‌ها زندگی می‌کنند، همین عروسک ساده و کوچک می‌تواند شخصیتی خاص را در ذهن کودک ایجاد نماید. عروسک در بند عینک ها نقش تنظیم کننده‌ را دارد که می‌توان طول بند را متناسب با گردن کودک هماهنگ نمود و در صورت نیاز، آن را کوتاه‌تر یا بلندتر کرد تا کودکان هنگام استفاده بر روی صورت یا دور گردن احساس راحتی داشته باشند. در انتهای دو سر این بندعینک ها از دو گیره‌ استفاده شده تا در صورت نیاز بندعینک را به بندماسک تبدیل کنیم و با وصل شدن گیره ها به لاستیک ارتجاعی بندها کاملا مناسب برای استفاده ماسک می شوند. جنس این بند‌هاضد حساسیت می‌باشد در نتیحه در هنگام استفاده زیاد از این محصول به پوست آسیبی نمی رساند. این مدل بند‌ها مناسب برای عینک‌هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی‌متر مناسب است. بندها دارای رنگ‌بندی متنوع و شاد دارد.

برای خرید این محصول برای روی عکس کلیک نمایید و به صفحه خرید منتقل شوید، همچنین مدل های دیگر بندعینک عروسکی را مشاهده نمایید.

 

 

eaglesee-Kids-09

 

بند عینک بچه گانه دخترانه ، بند عینک و ماسک کودک مدل خوک

این بند عینک و ماسک کودک مدل خوک برای کودکان بسیار جالب است. بند عینک پهن کودک و بند عینک و ماسک کودک مدل خوک علاوه بر دوام و مقاومت بالا، از نرمی خاصی نیز برخوردار است، به گونه‌ای که حتی در حین استفاده، از آزار و اذیت پوست کودکان دلبندتان جلوگیری می‌کند. طرز استفاده این محصول به این صورت است که دسته عینک را درون محفظه‌های موجود در بند عینک کرده،‌ طوری که دسته عینک درون آن قرار بگیرد؛ در این صورت امکان افتادن و آسیب به عینک بسیار کاهش می‌یابد و همچنین در هنگام عدم استفاده از عینک، با آویزان ماندن دور گردن‌ کودک مانع گم شدن آن می‌شود.

 

eaglesee-بند عینک و ماسک کودک مدل خوک

 

بند عینک بچگانه ، بند عینک و ماسک کودک مدل گربه

این بند عینک و ماسک کودک مدل گربهبسیار جالب است. بند عینک پهن کودک و بند عینک و ماسک کودک مدل گربهعلاوه بر دوام و مقاومت بالا، از نرمی خاصی نیز برخوردار است، به گونه‌ای که حتی در حین استفاده، از آزار و اذیت پوست کودکان دلبندتان جلوگیری می‌کند.

 

eaglesee-بند عینک و ماسک کودک مدل گربه

 

بند عینک بچه گانه دخترانه ، بند عینک و ماسک کودک مدل پوو

این بند عینک و ماسک کودک مدل پوو بسیار جالب است. بند عینک پهن کودک و بند عینک و ماسک کودک مدل پوو علاوه بر دوام و مقاومت بالا، از نرمی خاصی نیز برخوردار است، به گونه‌ای که حتی در حین استفاده، از آزار و اذیت پوست کودکان دلبندتان جلوگیری می‌کند.

 

eaglesee- بند عینک و ماسک کودک مدل پوو

 

برای خرید تمامی مدل بند‌عینک‌ها می‌توانید به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان