خرید بند عینک ورزشی | مدل های جدید بند عینک ورزشی 2023

خرید بند عینک ورزشی | مدل های جدید بند عینک ورزشی 2023

خرید بند عینک ورزشی | مدل های جدید بند عینک ورزشی 2023

بند عینک های ایگِل‌سی جهت محافظت از عینک‌های طبی و آفتابی طراحی شده‌است، بند عینک اسپرت را می‌توان با هر استایلی هماهنگ کرد. این روزها بند عینک علاوه بر کاربردی که دارد برای زیبایی استایل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت خرید بند عینک می‌توانید از سایت دیدن فرمایید و خرید خود را انجام دهید.

 

خرید بند عینک ورزشی

 

بند عینک مدل کتان ساده مشکی

 

بندعینک کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد.

 

Eaglesee2--بند عینک مدل کتان ساده مشکی

 

بند عینک مدل کتان ساده آبی

بندعینک کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بند عینک مردانه، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان ساده آبی

 

بند عینک مدل کتان ساده زرد

بندعینک کتان‌ ساده از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به افراد می‌دهد. نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کتان ساده ۱۰ تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید. می‌توان رنگ بند عینک دخترانه را متناسب با استایل و رنگ لباس خود انتخاب کرد. بندعینک مدل کتان زرد جز یکی از پرطرفدارترین ها می‌باشد، زرد رنگی گرم و پرانرژی است. 

 

Eaglesee-بند عینک مدل کتان ساده زرد

 

بند عینک مدل تارتان قهوه‌ای

این مدل از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است، ضد تعریق می‌باشد و از قسمت پشتِ دسته به عینک متصل می‌گردد در طراحی این مدل بندعینک‌ مدل تارتان، از تنظیم کننده‌ای ساخته شده از برند ایگل‌سی همراه با نشان تجاری «Eaglesee» استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف کنندگان می‌دهد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل تارتان قهوه‌ای

 

بند عینک مدل چریکی سفید-مشکی

بندعینک مدل آرمی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد.

 

Eaglesee-بند عینک مدل چریکی سفید-مشکی

 

بند عینک مدل کشبافت جورابی قهوه ای

 

بندعینک جورابی از محصولات ایگِل‌سی از پارچه و کتان تهیه شده‌است. در طراحی این مدل بندعینک‌ ها، از یک تنظیم کننده با برند ایگل‌سی استفاده شده است که امکان تنظیم ارتفاع بند را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.نحوه‌ی اتصال این مدل بندعینک‌ها «جورابی» می‌باشد. بندعینک‌های کشبافت جورابی 7 تنوع رنگی دارد تا سلیقه‌ی همه مشتریان خود را جلب نماید.

 

Eaglesee-بند عینک مدل کشبافت جورابی قهوه ای

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان