انواع کمربند مردانه اسپرت کدام اند؟ خرید شیک ترین انواع کمربند مردانه اسپرت

انواع کمربند مردانه اسپرت کدام اند؟ خرید شیک ترین انواع کمربند مردانه اسپرت

انواع کمربند مردانه اسپرت کدام اند؟ خرید شیک ترین انواع کمربند مردانه اسپرت

یکی از باورهای غلط عموم افراد در خصوص کمربند این است که: ” کمربند تنها وسیله‌ای برای نگهداشتن شلوار است” . درحالی‌که سال‌هاست کمربندها علاوه بر کارایی اصلی خود، عنصر مهم و تکمیل کننده‌ای در تیپ زنان و مردان محسوب می‌شوند. در واقع انواع کمربند لباس، فارغ از مردانه و زنانه یا رسمی و اسپرت بودنشان، اکسسوری‌های مهمی هستند که هم شلوار یا دامن را روی کمر نگه می‌دارند، هم عناصری برای افزایش جذابیت و تکمیل کردن تیپ افراد هستند. به طور کلی نباید به سبب ساده بودن ساختار کمربند‌ها، آن‌ها را پوشیدنی‌های کوچک و کم اهمیتی دانست.

 

کمربند چیست؟

اغلب افراد این باور اشتباه را دارند که کمربند تنها، وسیله‌ای برای نگه داشتن شلوار می‌باشد. این در حالی است که از سالیان گذشته تا کنون کمربند علاوبر کارآیی اصلی خود، یکی از عنصرهای تکمیل کننده در تیپ مردان و زنان محسوب می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که کمربندها فارغ از رسمی و اسپورت بودنشان، از مهم‌ترین اکسسوری‌ها جهت نگه داشتن شلوار و یا دامن بر روی کمر می‌باشند. به طور کلی نباید به سبب ساده بودن ساختار کمربندها آن‌ها را کم اهمیت و یا بی‌اهمیت دانست. برای آقایان شناخت انواع کمربند مردانه و استفاده از آن در استایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

 

eaglesee-Belt-Tak-Line-Blue

 

اجزای تشکیل دهنده کمربند

کمربندها از دو بخش اصلی به نام بند و سگک تشکیل شده‌اند. در برخی از کمربندها نوک انتهایی به وسیله یک تکه فلز پوشانده شده است. این بخش فلزی انتهایی کمربند، قسمت رد کردن بند از حلقه زیر سگک و بندینک‌های روی شلوار را ساده‌تر می‌کند، علاو برآن باعث می‌شود که کمربند از طول عمر بالاتری برخوردار باشد و دیرتر آسیب ببیند، همچنین بخشی از سگک که آن را به بند متصل می‌کند Chape نام دارد. برای خرید جدید ترین مدل های کمربند مردانه می توانید به وبسایت ایگلسی مراجعه کنید.

 

کمربند اسپرت

کمربندهای اسپرت با تنوع فراوانی از لحاظ رنگ، سبک و جنس تولید می‌شوند و به استایل‌های غیررسمی زندگی‌تان جذابیتی ویژه می‌بخشند. کمربندهای اسپرت با انواع رنگ‌ها و سبک‌های متفاوتی طراحی می‌شوند. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا با ترکیب‌های مختلف، استایل منحصربه‌فردی را ایجاد کنید. بیشتر مواقع کمربندهای اسپرت با شلوارهای جین، دامن و شلوارک‌های جینی خوب ست می‌شوند. این ترکیبات می‌توانند استایل غیررسمی و دوست‌داشتنی شما را تازه و خوشایند کنند. برای خرید انوع مدل های کمربند برزنتی بر روی لینک کلیک کنید

 

eaglesee-Belt-Gray-Line

 

ویژگی های مهم کمربند مردانه اسپرت:

طرح‌های متنوع: کمربندهای معمولی دارای طیف وسیعی از طرح‌ها، بافت‌ها و الگوها هستند. این محصولات می توانند عناصر مختلفی مانند دوخت، سگک های منحصر به فرد و طرح های شلوغ و عجیب و غریب داشته باشند.

مواد راحت: موادی که معمولاً برای انواع کمربند مردانه اسپرت استفاده می شوند عبارتند از چرم، پارچه، پلاستیک و حتی برخی از مواد مصنوعی. این مواد راحتی و انعطاف پذیری را برای پوشیدن روزمره کمربند فراهم می کنند.

رنگ‌های خنثی یا چندمنظوره: در حالی که کمربندهای اسپرت مردانه می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند، اغلب شامل سایه‌های خنثی مانند قهوه‌ای، خرمایی، خاکستری و سبز زیتونی هستند. این رنگ‌ها خنثی هستند و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند.

انواع سگک‌ها: تنوع سگگک در انواع کمربند مردانه اسپرت بسیار بالاست، از طرح‌های کلاسیک گرفته تا گزینه‌های جسورانه. سبک سگگک می تواند به جذابیت کلی کمربند کمک کند.

عرض های مختلف: کمربندهای معمولی مردانه می توانند از نظر عرض متفاوت باشند و به شما این امکان را می دهند که استایلی را انتخاب کنید که با ترجیح شخصی شما مطابقت داشته باشد و به خوبی با استایل شلوار شما مطابقت داشته باشد.

دوخت و جزئیات: برخی از کمربندهای معمولی دارای دوخت تزئینی یا سایر جزئیات منحصر به فرد هستند که جذابیت بصری آنها را افزایش می دهد.

دوام: با توجه به استفاده مکرر و روزانه از کمربندهای اسپرت مردانه، این محصولات باید از دوام بالایی برخوردار می باشند. اکثرا آنها برای مقاومت در برابر سایش و پارگی منظم ساخته شده اند.

 

eaglesee-Belt-Tak-Line-Green

 

انواع کمربند مردانه اسپرت

استایل اسپرت بسیار پرطرفدار بوده و امروزه اکثرجوان‌ها در مجالس مختلف کاری و یا تفریحی ترجیح می‌دهند تا تیپ اسپرت داشته باشند. همانگونه که می‌دانید استفاده کردن از اکسسوری‌های مناسب تاثیر بسیار زیادی را در شیک‌تر شدن افراد دارد و باعث می‌شود تا بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر دیده شوید.

مخصوصاً کسانی که اکثراً در میتینگ‌ها و یا کنفرانس‌ها شرکت می‌کنند همیشه بر حسب شرایط کاری باید توجه ویژه‌ای را به استایل خود داشته باشند. که خوشبختانه وجود محل‌های خرید مطمئنی مانند کی تی سبب شده است تا امکان دسترسی به کمربندهاب با کیفیت و خاص به راحتی امکان‌پذیر شود در نتیجه آقایان خاص پسند به راحتی و با حداقل هزینه می‌توانند بسیار خاص و شیک دیده شوند و توجه تمام افراد را در مجالس مختلف به خود جلب نمایند. برای خرید کمربند برزنتی کماندویی بر روی لینک کلیک کنید.

مخصوصاً امکان خرید انواع کمربند اسپرت مردانه از طریق این مجموعه به راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به طیف عظیمی از کمربندهای شیک و جذاب که دارای کیفیت تضمین شده هستند دسترسی داشته باشید. خوشبختانه امروزه امکان دسترسی به فروشگاه‌های مختلف به صورت آنلاین و حضوری به راحتی امکان‌پذیر شده است ولی مشکل اصلی که در این میان وجود دارد بحث کیفیت کالا و اصل بودن محصول است

 

معرفی انواع کمربند مردانه

انواع کمربند مردانه ،  کمربند مدل طرح‌دار سبز چریکی

مناسب برای بانوان و آقایان
اسپرت

مدل طرح‌دار چریکی

با قابلیت تنظیم طول کمربند

جنس: پلی‌استر/ کتان

طول: ۱۳۰ سانتی‌متر

جنس سگـک: فلز

 

کمربند مدل طرح‌دار سبز چریکی

 

انواع کمربند مردانه ،  کمربند مدل مشکی ساده

مناسب برای بانوان و آقایان
اسپرت

مدل مشکی ساده

با قابلیت تنظیم طول کمربند

جنس: پلی‌استر/ کتان

طول: ۱۳۰ سانتی‌متر

جنس سگَـک: فلز

 

کمربند مدل مشکی ساده

 

انواع کمربند مردانه ،  کمربند مدل آبی ساده

مناسب برای بانوان و آقایان
کمربند اسپرت

مدل آبی ساده

با قابلیت تنظیم طول کمربند

جنس: پلی‌استر/ کتان

طول: ۱۳۰ سانتی‌متر

جنس سگـک: فلز

کمربند مدل آبی ساده

 

 

بعد از اولین خرید

بعد از اولین خرید

کیف پول شما شارژ می شود کیف پول شما
شارژ می شود
ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

با اطمینان خرید کنید با اطمینان خرید کنید
ارسال هدیه

ارسال هدیه

هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان هدیه‌ای با ارزش برای عزیزانتان
ارسال رایگان

ارسال رایگان

خرید بالای ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزار تومان خرید بالای
۱,۲۰۰,۰۰۰ هزار تومان